Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 22:32:55
Ta prasme? Kadangi taip gavosi, kad naktį užmiesty su šita Honda važiuot dar
neteko, t.y. nei ilgom, nei priešrūkinėm šviesom poreikio nebuvo, tai
rankenėlę aš pamakalavau tik kai pirkau. Ar čia tu apie tai, kad
automatiškai įsijungiančios šviesos kažkokia išskirtinė vokiškų auto savybė?

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i