Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 01:23:31
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
news:on4sr1$s7g$1@trimpas.omnitel.net...

> Isoriskai man FR-V visai nuobodziai dailus
> ir Multiplos grakstumo jame nematau :)

Ne nu iki Multiplos realiai sunku datraukt bet kam, bet koncepcija ta pati
:-)
Jei rimtai, tai net nežinau kodėl, bet man FR-V nu visai visai neimponuoja

> As apie isore.. nevienareiksmiska ji.. del bamperiu..
> jei pati juoda, tai gal dar kazkiek praslysta..
> https://autoplius.lt/skelbimai/honda-cr-v-2-2-l-visureigis-2011-dyzelinas-5972287.html

Nevienareikšmiška, sutinku. Žmonai ji visada patiko, aš nesigilinau, kol
neatėjo laikas pagalvot kuo gi pakeist Space Star'ą. Pažiūrėjau, ne kas, bet
žmona sako, kad jai patinka. Kol nupirkau, nežinau, gal pripratau, ale visai
pusė bb gyvai (taip, mano juoda)

> Viduj kiek aki neigiamai patraukia ir duru rankenos..

Žinok, gyvai viskas normaliai, ten toks ala džipiškumo atributas, bet visai
dera, principe interjerui aš priekaištų neturiu

> Tame 2012 - isoriskai tarsi geriau, viduj irgi akiai patraukliau ar
> siuolaikiskiau, o ar viduj kazkas realizuota nepatogiau - nematau..

Kaip rašiau, dėl išorės linkęs sutikt, viduj man prietaisų skydelis
nepatiko, negaliu aš priprast prie vieno didelio ciferblato, kažkaip
vaikiškai, kaip žaislinis atrodo, primena visokius Mini'ius, o ir vairas
kaip nuo playstationo :-) Nors panelės linijos visai nieko.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i