Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 22:51:06
news:on4qav$qb1$1@trimpas.omnitel.net...

> nieko ten nereikia lenktis, turiu abu variantus - BNW vienareikšmiškai
> patogiau.

Matyt nuo sudėjimo ir vietos susireguliavimo priklauso, nes atstumas nuo
vairo plokštumos, kur paprastai rankos būna, iki to ryčiago yra ne pora cm.
Taip, gal judesio didelio ir nereikia, bet...

> na jei tau tokios mintys kyla, tai čia diskusija kaip su siena gaunasi :)

Į save pažiūrėk, tiksliau, paskaityk ką rašai.

> yra teorija, kad raudona spalva labiausiai padeda neužmigt. Beje, BMW ji
> toli gražu ne raudona.

Dar vienas ekstremalas - vienas žudytis ruošiasi, bet galvoja, kad paskutinę
sekundę apsigalvos ir irklai jį išgelbės, kitas vairuot miegodamas ruošiasi.
O apie atspalvius gal nepradėkim, faktas tas, kad tos spalvos niekaip
neavadinsi nei geltona, nei žalia, nei mėlyna.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i