Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 22:29:06
Tai FR-V man išvis kažkoks nesusipratimas, t'sakant grakštesnis Multiplos
japoniškas variantas :-)
Bet kokiu atveju fanerą ar jos imitaciją daugelis gamintojų naudoja, bet ji
kažkodėl ypač patinka vokiečių gamintojams.

O kas link CR-V grožio, tai jei šnekėt grynai apie saloną, tai variantas nuo
2012 metų man žymiai mažiau patinka, o turimam labai netgi OK, sakyčiau,
gyvai net geriau nei nuotraukose atrodo. Išorė taip, 2007 metų modelio
pakankamai specifinė, yra kam jis baisus, yra kam labai gražus, o aš vis
negaliu apsispręst - žmonai gražus, dabar jau ir man darosi visai nieko :-)
Nors realiai pagal išorės vaizdelį aš irgi būčiau už 2012 variantą. Bet
visgi esminis momentas - nuosavoj mašinoj svarbiau vidus.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i