Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 09:54:30
Nu kad, ne, aš rašiau nuo kiek kainos autopliuse prasideda (primenu, rašiau
9-10 ir 7-8 atitinkamai, kas tikrai yra panašu (nerašiau gi kad visiškai
vienodai, ar ne?), bent man 1-2K neatrodo baisingos babkės, skirtingai nuo
to, jei, kaip tu rašei, prieš 10 metų tų pačių automobilių kainos skyrėsi
trigubai). O pabaksnot į konkrečius modelius, konkrečių metų ir už
konkrečias kainas tu prašei.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i