Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 23:08:48
Ne, aš apie tai, kad tau ta "japoniška" rankenėlė labai smulki ir sugraibyt
neina. Man kažkaip automatu ir nežiūrint viską padaryt gaunasi, tai ir
sakau, gal bėdos pačiam su koordinacija ir tą stambų perjungėją lengviau
sugraibyt? O kodėl mano galva rankenėlė patogiau, jau rašiau, skirtingai kai
už irklus argumentai buvo 2 - "nx man tuos langus atidarinėt" ir "kas bus,
jei atsitiks ekstrinė situacija" :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i