Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 17:31:52
Nu. Va kai taip intensyviai diskutuojam, tai bevažiuojant per pietus atgal į
darbą ties viena sankryža specialiai atkreipiau dėmesį - juosta sukt į
kairę, dega raudona, už manęs BMW 5 posūkio nerodo, toliau kažkoks baltas
busas - rodo, kas už jo jau nemačiau. Prieky 3 mašinos, pati pirma Focusas,
jau užsidegus žaliai kai pradėjo sukt pamačiau, kad posukį rodo, po jos,
nepatikėsi, X5 - nerodo, toliau Passat - rodo, nu ir aš su vargana Corolla,
posūkius visada rodau :-)
Tai kokias nx išvadas galima padaryt?
Gal kad lietuviai turtingėja ir vis daugiau premiumus įperka? :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i