Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-19 02:24:42
Baisu, net jei ir imt deklaruojamas 9.7s. Bet iš kitos pusės tai apart to,
kad klasikinis automatas yra labai neefektyvus daiktas, dar prisideda ir
tai, kaip gamintojas (kodėl taip, čia jau kitas klausimas) sureguliavo viską
tarpusavy.
Va tas pats BMW, turi tas pačias 8.1s ir benzine su 203kW, ir dyzely su
213kW. Lygiai taip pat Accordas su 112kW dyzeliu bėgėjasi per 9.6s. Taip kad
bijau, kad čia esmė ne grynai technkoj, o inžinierių galvose...
Nu ir belieka pasidžiaugt, kad man AT px, o su mechanikom ten viskas +/- OK
:-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i