Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-08-18 14:30:23
na tai matai, kiekvienas randam pavydžių, patvirtinančių diskusijoje
užimamą poziciją, ar paneigiančių oponento :)

esu beveik tikras, kad eksportuojami į skandinaviją tą "navarotą"
turėjo. nes ten buvo reikalavimas visą laiką važinėt su šviesomis.
Vokietijoje to nebuvo, tai nelabai suprantu, kodėl turėjo tą funkciją
turėt. Juk tu nenori pasakyt, kad nebuvo todėl, jog VW nesugebėjo to
padaryt? :)