Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-19 02:25:02
Nu nesakau apie visus italus, jokiu būdu, bet blet nu šitas vaikiškų rankų
iš plastilino darbelis man net nežinau kokias emocijas (bet labai stiprias)
jau 20 metų kelia kai tik pamatau :-)
https://spct2000.files.wordpress.com/2014/12/multipla-5.jpg
Palyginus su vidum, tai net beveik graži išoriškai :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i