Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 23:04:28
Nu priešrūkinis pas įvairius japonus skirtingai realizuotas, kai kur kaip
atskiras mygtukas, kai kur ant rankenėlės. O bet tačiau savo mašinoj aš
visas knopkes mintinai žinau, tai skaityt užrašų man nereikia, o minimalus
judesys link bele kokio jungiklio yra ir patogu, ir saugu.

Bet va iš tavo kelis kart pakartotos frazės darosi aišku, kad BMW
vairuotojai ne šiaip tiesiog loxai (ne visi, bet tikrai nemaža dalis), bet
tiesiog nu jiem labai nepatogu tos šalia vairo rankenėlės esančios ieškot ir
net posūkius rodyt neišeina, vardan eismo saugumo akių nuo kelio
neatitraukinėsi gi, kad surast tą velnio išmislą...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i