Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-08-17 16:32:44
Gaila, kad degaline nepaviesins iraso, bet:

"15–20 min., pypsiu, rankom mojuoju, bet kažkas, jaučiu, jog yra ne taip. "

"Man pašūkavus 10–15 min., pareikalavus, kad kažkas aptarnautų, buvau
tiesiog gražiuoju pasiųstas toli"

Turetu atrodyti ispudingai.

Skaitykite daugiau:
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/uzstrigusioje-circle-k-plovykloje-apgadinto-bmw-savininkas-i-klienta-jiems-nusispjauti-221-840688#_

"fenix@w"  wrote in message news:on45ca$9pv$1@trimpas.omnitel.net...

2017.08.17 16:19, bezas rašė:
> Joo cirkas neblogas. Nejaugi dar yra zmoniu kurie galvoja jog
>  apstaugiant operatores ir apsauginius galima problema isspresti.
>  Video speju rusiska youtube primintu.

visi didus zmones emocingi :)
nors realiai, tai paprasai popieriaus lapo, surasai pretenzija,
nusifotkini viska, issikvieti draudikus ir valio - procesas vyksta
svetimom rankom. paciam labai sunku veliava nest.