Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-19 22:16:52
Klausimas buvo kas matė japonišką mašiną su puse milijono km, aš pasakiau,
kad iš mano turėtų daugiausia pravažiavęs buvo '89 Galantas su 300kkm ir
kokia buvo jo būklė, t.y. pasistengiau tiksliai atsakyt į užduotą klausimą.
Jei pačiam problemos su teksto suvokimu, tai gal pasipratink kelis kartus tą
sakinį, prie kurio prisipist bandai, perskaityt, kad pats kvailai
neatrodytum.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i