Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 16:13:25
Signatūra yra todėl, kad ji labai kai kuriem kliūna - linksma. Jei bandai
apeliuot į sumas, tai jau rašiau - turėtų būt akivaizdu, kad signatūros
elementai kainuoja ne mažiau, kaip Chypos pasididžiavimas, tai tikriausiai
nelogiška būtų kaltint, kad pykstu ant mėlynakraujų turtuolių, nes negaliu
datraukt iki seno X5. Ir tiesą pasakius man tik newsai jau antrą kartą
suteikė impulsą minčiai, kad keliolika kEur autoparkui yra kažkokia porimtė
(ar net visai rimta) suma, kuria galima pradėt didžiuotis - iki šiol
galvojau, kad tai elementarūs kasdieniniai viedrai, kurie konkrečiu momentu
man tinka ir be problemų turėtų atitarnauti dar kokius 6-7 metus (jei
neatsiras poreikis pasikeist anksčiau). Bet va, matai, pasirodo vokietis už
tiek vadinasi jau premiumu ir man kažkodėl reikia pradėt pavydėt.... ;-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i