Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 16:31:55
news:on6pfd$cms$1@trimpas.omnitel.net...
> kad tu čia tik vienas tą mintį apie pavydėjimą vystai, jautri tema?

Kad ne, pavydą man kažkas vis bando pripiešt. Žinoma, argumentacijos, kodėl
jiems taip atrodo nėra ir nebus.

> O kas link, nepriklausomai nuo amžiaus ir kainos, taip X5 yra realus
> premiumas, su visais to privalumais ir visomis pasekmėmis.

Eik Chypai užuojautą pareikšk, jam gal tada tikrai depresija, dėl apdraskyto
premiumo šono ar ko ten.
Blet, varguoliai jūs varguoliai, nu nusipirkit bent naujus tuos X'us, tai
galėsit karksėt apie premiumus bent dalinai remdamiesi išleistom sumom, o
dabar 15k ir jabat kokia kapeika - žinok, xui, eilinis vidutinio amžiaus
viedras su pridėtine verte, egzistuojančia tik kai kurių galvose.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i