Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-08-17 23:38:26

> O tai ilgos visgi kaip pas japonus ant rankenėlės? Nes aš tikrai senokai
> kokiam BMW patamsy užmiesty važiavau už vairo, tai ilgos neatsimenu kaip
> jungiasi, dėl gabaritų ir trumpų klausimų nėra.

supranti...kad pajaust skirtumą, reikia kokius metus pavažinėt BMW ir
tada atsisėt į Hondą. Ne atvirkščiai :)

> O kas link neįperku, tai kad nelabai mūsų linksniuojamų transporto
> priemonių kainos skiriasi, su ta sąlyga kaži ar tas terminas šiuo atveju
> man taikomas gali būt, nemanai?

nelabai suprantu, tu čia rimtai? tu naujų mašinų kainas pažiūrėk, už X5
taip 3vnt CRV išeina :)

> Yra. Man irgi tekę, ir ne kartą. Bet miegančius už vairo (ir
> leidžiančius sau vairuot, kai juos nuo sapnų karalystės ir/ar amžinosios
> medžioklės plotų skiria tik panelės indikatorių spalva) reikia gaudyt ir
> šaudyt vietoj, kaip ir girtus. Beje, šneku iš asmeninės patirties, nes
> kadaise esu per neišsimiegojimą (neužmigau, bet dėmesys ir koordinacija
> ne pailsėjusio žmogaus buvo) padaręs avariją.

nu tai va, kraujo spalvos skydelis gal būtų padėjęs susikaupt?

> OK, tada aš leisiu sau ją toliau vadint raudona, bo 50 pilkos atspalvių
> pilkos į žalią nepaverčia, ar "dangaus mėlynumo" spalva nepatampa ne
> mėlyna. Galų gale svarbiausia, kad mes suprantam apie ką kalba eina ar ne?

Nu tai tu daug ką sau leidi vadint kaip tau patogu, kas corolla gautųsi
gera mašina o CRV toj pačioj klasėj kaip X5 :D