Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: ManXP
Data: 2017-08-18 15:44:02
Vistiek sakys, kad neveikia. Cia panasiai, kaip zmogu nuo konteinerio
atvestum i restorana ir pasiulytum pasivaisint. Tai jeigu pats zmogus
nenores pripazint, kad restorane vis delto skaniau, tu pats supranti, kad
jam niekaip neirodysi, jog ne tik prie konteinerio skaniai pavalgyt galima.

"Lapinas"  wrote in message news:on6n9m$aqa$1@trimpas.omnitel.net...

Opapa. Parodyt?
Net civike kol 18 metų nesuėjo, veikė.