Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 09:28:09
Šiam momentui autopliuse pigiausias ne amerikonas yra už 11K:
https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-x5-3-0-l-visureigis-2007-dyzelinas-5982543.html

Ne E70, bet X5 '07 yra ir už 8K :-):
https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-x5-3-0-l-visureigis-2007-dyzelinas-5792781.html

Tikriausiai pačiam ne paslaptis, kad naudotų mašinų rinka tai ne naujų,
kainos nėra griežtai fiksuotos ir jos nuolat kinta

CR-V, kaip jau ne kartą rašiau, kainos prasideda nuo 7-8 K, bet jei labai
nori '07 už 10, prašom:
https://autoplius.lt/skelbimai/honda-cr-v-2-0-l-visureigis-2007-benzinas-5995011.html
https://autoplius.lt/skelbimai/honda-cr-v-2-0-l-visureigis-2007-benzinas-dujos-5908147.html
https://autoplius.lt/skelbimai/honda-cr-v-2-0-l-visureigis-2007-benzinas-5971595.html