Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 10:26:46
Nu aš niekada nesakiau, kas CR-V yra kokybės etalonas, bet tokiu tikrai nėra
ir X5. Apie Dacia mano žinios lygios nuliui (matęs tik iš kelių metrų
atstumo gatve važiuojančias), tai nekomentuosiu.
O kas link to, kokio lygio mašinos realiai yra geriausiai parodo kaina -
vykę modeliai paprastai nuvertėja gerokai lėčiau ir paklausą turi didesnę,
tai vėlgi jei grįžt prie palyginimo CR-V vs X5 ir jei teisybę sakė
Dainiushas apie tai, kad nauja X5 yra trigubai brangesnė už CR-V, tai kyla
įtarimas, kad aš apie tas X5 dar per gerai galvoju...
Sorry....

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i