Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: MRT
Data: 2017-08-19 09:36:40
> nu tai ble, o gal žmogus tikrai ilgai taupė, mylėjo mašiną o čia paėmė
> ir supiso? :)

nu.. bet dar ne visus 15k.. apgadinta sparno arka,
ratlankis, nefunkcionuoja parkavimo sistema.

Privažiavimas į plovyklą vyksta 90 laipsnių kampu, maža to, prie
įvažiavimo dar pastatyta ir būdelė savitarnai, kad galėtum,
neidamas į parduotuvę, susimokėti.

neatsakingai posuki bande isimt..
https://goo.gl/maps/7DYpjbmSRwk

paruošiu BMW X5 (E70) kaip reikalaujama – užlenkiu veidrodėlius, atlieku
kitas procedūras – ir įriedu į vidų. Kadangi jaučiu, kaip galinis
dešinys ratas užvažiuoja ant bėgio (jo matyti negaliu dėl užlenkto
veidrodėlio), tai automobilį pavairuoju kairiau. Tai buvo mano klaida.

galu gale panasu, kad pats paeme ir supiso.. savo kalte pripazista.