Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 21:26:17
O tu dabar perskaityk ka pats parasei ir pagalvok. Hint - jei su kazkokios
markes masina ilgai vazineji, tai pripranti, nereikia ieskot ir tikriausiai
net patogu su laiku patampa. Nors patogumas ne visiems vienodai suprantamas,
pvz., man iki rankeneles prie vairo praktiskai nereikia papildomo judesio
daryt, o va iki to ryciago reikia lenktis - nepasipratinus kuri laika tikrai
nepatogu (gyvenime yra teke ir uz vokieciu vairo sedet). Kitas reikalas, kad
siais laikais sviesos praktiskai pilnai automatizuotos (nors nepamenu kaip
ten su ilgom - irgi ant to daikto? Jei taip, tai nx), bet antipatija likus.
O vat raudoni indikatoriai ir saliuote realiai tragedija ir totalus pzdc.
Man. Bet as suprantu, kad na vkus i cvet...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i