Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-08-19 10:57:52
Yra pas mane manual shift, bet nesu ne karto panaidojes, tikriau
 karta kalnuose leisdamasis nuo kalno labai senai. Netampant
 kemperio, nevazinejat kalnais jis nereikalingas. Man hondose
 nepatinka minimalus antifrizo kiekis, isgaruoja 100g ir jau
 masina keikiasi, matomai ir su kitais skysciais panasiai, lygiai
 kiek butina ir ne gramo daugiau. Akumai irgi kazkokie is
 signalizacijos islupti.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks