Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-19 22:15:43
Jei atkreipei dėmesį, tai aš rašiau, kad tas pats automobilis su skirtingos
galios varikliais pasižymi ta pačia dinamika iki 100km/h, net nebandžiau
išskaičiuot, kaip Dainiushas darė, koks ten santykis išeina kw/tonai
skirtingiem automobiliam.
Taip kad būtent tais atvejais yra grynai atitinkamo agregatų suderinimo
klausimas, o ne galimybių ribos.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i