Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-19 02:24:35
"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:on7icm$rq$1@trimpas.omnitel.net...

> tu niekur nesupranti, kur tau nepatogu.

Nu man gal su fantazija ne kas, bet kai prasideda drakonai, Maximos
maišeliai tai tikrai sunkiai įsikertu prie ko visa tai...

> kaip kur tai 20 metu istorija atmintinai moki, o dabar as gal ir suklydau
> su metais ir tavo asmeniniu modeliu, bet esu tikras supratai apie ka as:
>
> https://media.ed.edmunds-media.com/honda/cr-v/2006/oem/2006_honda_cr-v_4dr-suv_ex_rq_oem_2_500.jpg
>
> https://www.etrailer.com/Merchant2/graphics/00000001/pics/1/3/13555_2011~Honda~CR-V_4_1000.jpg
> susirasi pats kaip adekvacios vokiskos 'alternatyvos' padarytos ir atrodo?
> ar reiks padet? ar tiesiog px, 'galima pakentet, nes x5 vistiek shudas' ?

Nu va, valio, išsiaiškinom, tos pačios kartos CR-V ir X5 bagažinės dangtis
veikia tuo pačiu principu, zapaskė padėta toj pačioj vietoj - kur bėda? Nori
pasiknist istorijoj? Nu tai BMW ir tokius pupsikus bandė kažkada daryt -
https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_BMW#/media/File:BMW_600_fr.JPG, bet
nuo to E70 nepatampa nei geresnis, nei blogesnis.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i