Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 22:58:40
Nu aš lyg ir nerašiau, kad CRV objektyviai geriau už X5. Mano galva tai
analogiškos klasės mašinos, man BMW, kaip ir daugelis vokiečių aftopromo
kūrinių, absoliučiai nepatinka, todėl aš niekada nepirksiu X5, bet nebuvau
nieko prieš patenkint žmonos pageidavimą dėl CRV, net jei aš tuose
parketnikuose nieko gero nematau.
O kas link pavydo ir apskritai mano išstojimo šitoj temoj, tai esmė buvo
kainoj - jei analogiškas daiktas už 15k jau vertinamas kaip prabangos
simbolis (nu Chypa tai kelis kart pabrėžė, kad čia tipo jau pzdc kaip
krūta), tai klausimas buvo ar aš irgi galiu jaustis priartėjęs prie
išrinktųjų, bo iki šiol maniau, kad mašina už tokią sumą nėra kažkas
ypatingo... Tik va padugnė subalamūtijo su tais amerikonais...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i