Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: vitas
Data: 2017-08-19 09:26:53
Tai va ir sakyk, kad tiesiog nepatinka, nes dabar "bmw bloga
 mašina, nes man nepatinka" skamba nerimtai. Patinka/nepatinka yra
 normalus dalykas, jei visiem patiktų tik bmw, tai kitiem
 gamintojam tektų užsidaryti arba gaminti bmw klonus...

Asmeniškai man bmw buvo eilinė, visiškai nepatraukli mašina, kol
 su ja nesusipažinau iš arčiau. Konkrečiai tai buvo f34, bet ir
 kitos gal panašios. Mašina, kur viskas tobula tiesiog, išskyrus
 kasko kainą :)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/