Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 23:23:33
news:on4sap$rsc$1@trimpas.omnitel.net...

> nu bet apie tas ilgas tai gerą skėlei :D. kaip ir kažkokios antipatijos ne
> tema, o ir kyla jos dažniausiai kaip tai lapei pasakėčioj, kai normalaus
> daikto neįperki tai įtiki, kad jis blogas :D

O tai ilgos visgi kaip pas japonus ant rankenėlės? Nes aš tikrai senokai
kokiam BMW patamsy užmiesty važiavau už vairo, tai ilgos neatsimenu kaip
jungiasi, dėl gabaritų ir trumpų klausimų nėra.
O kas link neįperku, tai kad nelabai mūsų linksniuojamų transporto priemonių
kainos skiriasi, su ta sąlyga kaži ar tas terminas šiuo atveju man taikomas
gali būt, nemanai?

> nu ne ektremalas, bet yra kas važiuoja daugiau nei 10km mieste per dieną.

Yra. Man irgi tekę, ir ne kartą. Bet miegančius už vairo (ir leidžiančius
sau vairuot, kai juos nuo sapnų karalystės ir/ar amžinosios medžioklės plotų
skiria tik panelės indikatorių spalva) reikia gaudyt ir šaudyt vietoj, kaip
ir girtus. Beje, šneku iš asmeninės patirties, nes kadaise esu per
neišsimiegojimą (neužmigau, bet dėmesys ir koordinacija ne pailsėjusio
žmogaus buvo) padaręs avariją.

> Spalva BMW vadinasi gintarinė.

OK, tada aš leisiu sau ją toliau vadint raudona, bo 50 pilkos atspalvių
pilkos į žalią nepaverčia, ar "dangaus mėlynumo" spalva nepatampa ne mėlyna.
Galų gale svarbiausia, kad mes suprantam apie ką kalba eina ar ne?

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i