Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 21:36:26
Nepatiks, per 20 metų jau pakankamai smegenys praplautos, civilines mašinas
gamina tik japonai :-)
Kas link kainos, tai Chypa nukirto už 15, aš va bakstelėjau tavo prašymu į
variantą už 11, taip kad iki 20 datraukt reikia pasistengt, kaip ir CR-V '07
nupirkt už 11. Ir net ir 20 nebūtų baisu, jei atrodytų verta. Bet aš
nepirksiu, tai realiai px.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i