Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: MRT
Data: 2017-08-17 23:03:45
> Tai FR-V man išvis kažkoks nesusipratimas, t'sakant grakštesnis
> Multiplos japoniškas variantas :-)

Isoriskai man FR-V visai nuobodziai dailus
ir Multiplos grakstumo jame nematau :)

> Bet kokiu atveju fanerą ar jos imitaciją daugelis gamintojų naudoja, bet
> ji kažkodėl ypač patinka vokiečių gamintojams.

German Honda = Gonda

> O kas link CR-V grožio, tai jei šnekėt grynai apie saloną, tai variantas
> nuo 2012 metų man žymiai mažiau patinka, o turimam labai netgi OK,
> sakyčiau, gyvai net geriau nei nuotraukose atrodo. Išorė taip, 2007 metų
> modelio pakankamai specifinė, yra kam jis baisus, yra kam labai gražus,
> o aš vis negaliu apsispręst - žmonai gražus, dabar jau ir man darosi
> visai nieko :-) Nors realiai pagal išorės vaizdelį aš irgi būčiau už
> 2012 variantą. Bet visgi esminis momentas - nuosavoj mašinoj svarbiau
> vidus.

As apie isore.. nevienareiksmiska ji.. del bamperiu..
jei pati juoda, tai gal dar kazkiek praslysta..
https://autoplius.lt/skelbimai/honda-cr-v-2-2-l-visureigis-2011-dyzelinas-5972287.html
Viduj kiek aki neigiamai patraukia ir duru rankenos..

Tame 2012 - isoriskai tarsi geriau, viduj irgi akiai patraukliau ar
siuolaikiskiau, o ar viduj kazkas realizuota nepatogiau - nematau..