Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-08-18 18:40:46
tu kažkaip kreivai supranti. jei automobilis gimė premiumu, tai jis
tokiu ir mirs. Bus sugedęs premiumas, sudaužytas premiumas - bet vis
tiek premiumas. Ir tai tikrai apsprendžia ne automobilio likutinė vertė
duotuoju momentu.

va citata iš wiki, autorius tikrai ne aš

The BMW X5 is a mid-size luxury crossover produced by BMW