Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: Ignas
Data: 2017-08-18 17:32:53
o dabar isivaizduok kaip surast jungikli nematant, kai zinai kur jis
yra, bet nesi iprates? imho, grabaliot posukiu svirteles neteks, rasi
akimirksniu ir pasuksi, o zinant kad salia vairo ant paneles yra
jungiklis, teks pasigrabaliot nemenkai. gi, nezinant ieskot ant paneles
to, kas yra ant posukiu svirties yra vienodai nepatogu, kaip ir ieskot
ant posukiu svirties to, kas yra ant paneles...