Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-06-01 22:06:06
nu vazinek i sveikata kiek nori. prie minuso nexus stringa, greiciau
dyla. bet aisku per metus gal nesueina.
alfine kaip pasiseks. tos tarpines ir taip trumpai laiko, prie minuso
dar prasciau. prades leisti tepala, nepastebesi laiku, arba numosi
ranka. isbegs kurnors kelionej visas. vel numosi ranka, davaziuosi ant
sauso iki tikslo. ir - ate alfine, eisi pirkt nauja.