Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: svyt
Data: 2016-06-01 14:02:14
Sovietmeciu netaupydavo ant metalu, grandines laikydavo ilgiau nei
 dabar uz 60 euru. Negirdejau kad kam kaime, netepta nutruktu, o
 ir masyvesnes buvo. Dabar brangi 5000 km telaiko, tada tiek tai
 per metus nuvaziuodavau zvyrkeliais, guldydamas dvirati i smeli
 grandine. Ir konstrukcija minimali buvo. Kaip rase, kelios ligos,
 manau del tos pacios neprieziuros, juk laiptai reciau genda nei
 liftas, nepriziurimas liftas?

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----