Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: RaR
Data: 2016-05-26 15:24:26
Važinėjau po gana ilgo laiko su ne savo dviračiu siauromis padangomis.
Pirmą kartą važiavau namo gerai palijus, tai pirmoje statesnėje
nuokalnėje su posūkiu plojausi ant šlapio asfalto. Važiuodamas trečią
kartą nuvažiavau nuo šaligatvio ant vejos aplenkti pėsčiuosius, po to
reikėjo užlipti visai ant neaukšto bortelio - dviratis tiesiog išlėkė iš
po subinės, gerai spėjau nušokti. Paskui kartą šonu nuvažinėjau nuo
neaukšto bortelio, šįkart atsargiai, tai ratas nenuvažiavo, o tiesiog
šonu nuslydo. Padangos siauros, beveik be protektoriaus, nors miestui
skirtas dviratis. Dabar kai su juo važiuoju, labai atsargiai ant posūkių
smėlio, šlapios dangos ir pan. Jei pirkčiau sau, imčiau su platesnėmis
padangomis. Na ir mažesnis mažiau vietos užima jei reikia kur užsikelti,
į liftą įgrūsti ir pan.