Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-30 19:45:03
prie jiesios tilto yra. ir nors uzminti su hibridu+vidinem pavarom
imanoma, bet tai jau nebesveika nei sanariams nei pacioms vidinems
pavaroms. nekalbant apie komforta vaziavimo ir malonuma.
ten asfaltas, kelias normalus. bet status ir netrumpas. parodos kalnas
biski maziau status, bet irgi jau nieko gero su vidinem. kad buduliai
uzmina ir 'viskas zjb' tai cia kita tema, tokie dazniausiai ta dvirati
aplamai del vaizdo turi.