Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: fenix@h
Data: 2016-05-26 19:44:53
2016.05.26 15:21, cooleris rašė:
> Didelis ACIU
> Labai paprastai ir aiskiai
>
> "none" <none@none.lt> wrote in message

nesutinku.
pvz: aliuminio remas kaip pagrindinis dalykas
shimano yra "sis" komponentai ir pvz "deore" - gali but maximinis ar
senuku but su gerais komponentais.
nuejus i kokia rimta dviraciu parde pasiziurek, ka gauni uz tam tikra
kaina o tada nors ir i senukus, jeigu komponentai tokie patys o kaina
40% mazesne klausimu velgi kilti neturetu