Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: PukiS
Data: 2016-05-30 10:34:41
codecai cia tu?

"jtdm"  wrote in message news:nigo5k$u1g$1@trimpas.omnitel.net...

as pats pasiuliau pirkti hibrida o dar geriau plentini, jeigu nesiruosia
nulipti nuo asfalto. bet jeigu klausia, matyt pats nezino ir nelabai
jaucia skirtumu tarp dviraciu. vat pagal tavo klyksma isteriska tai
butent ir gaunasi, kad 'tik hibridas', 'tik vidines pavaros', 'tik
dideli ratai', 'tik siauros padangos'. nes tris km numynei ir
atsidziaugt negali pasiekimais. eik hormonu kokiu isgerk, gal maziau
spiegsi falcetu cia.