Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: Vaidas
Data: 2016-05-26 20:41:18
Medžiagų kokybėje, surinkime ir projektavime. Pvz. išsimals ties
guoliais, nes metalas per minkštas (toks pigesnis buvo). Arba surenkant
bet kaip sudėjo (nes reikia greičiau), detalių liejimo formos irgi
darytos, kad pigiau. Visa tai gali apsunkinti mynimą. Tą ir esu
pastebėjęs praktikoje - stebisi, kaip patogu minti su normaliu dviračiu.

Vaidas