Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-06-01 17:58:58
trumpai apie +-siuolaikines sistemas. 'iskart' nepermeta nei viena
sistema. vidiniu bene didziausias skirtumas, kad stovint gali perjungti
kuria nori pavara, ir KAI PRADESI vaziuot, pavaros greitai persijungs.
po apkrova junginet irgi gali abi, bet abi ir droziasi labiau, taip
junginejamos. siuolaikines isorines smarkiai optimizuotos sklandziam
perjungimui po didele akrova, nors grandine ir zvaigzdes aisku greiciau
devisi tiap vaziuojant. esminis isoriniu privalumas - viskas super
greitai ir lengvai pakeiciama naujomis dalimis atskirai. vidines kai
sugenda, tai daznai labiausiai apsimoka pirkti visa nauja rata su
reikiama stebule. kainuoja puse dviracio.
cia kalba buvo apie naujas ir tvarkingas sistemas, gerai sureguliuotas.
padevetos, purvinos, nesuteptos ir sugede abi pradeda junginetis
prasciau. vidines irgi tame tarpe. nesijungia, traska, ir t.t.
dar: su vidinem prie minuso vaziuot negalima, nes nesitepa stebule.