Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-31 14:41:35
tai 60rpm yra labai mazai. nepasuki kiba daugiau?
30kmh su juo minti butu pats gazas, normalus kruizinis rpm.
taip ir padarytas, ne siaip is lempos.
daugiau nelabai ir palaikysi ilgesni atstuma.
senesni modeliai visi eidavo su papildoma 42 zvaigzde, kurios labai
retai kam reik, todel nebededa daug kur.
as taip ir vaziuoju trasoj, 36+11 gale. nu dar galesiu patikrinti.
nuo to kad uzsimesi didesne pavara vidutinio greicio ilgesniam atstume
neislausi. ypac jeigu problema jau iskyla pasukti daugiau uz 60rpm.