Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: Icetom
Data: 2016-05-27 00:31:10
Kadangi sportuoju tiek su plentiniu, tiek su MTB, tai tik pasikartosiu - ir
ten, ir ten rizikos "lygis" toks pat. vienu atveju eismo dalyviai (tiesiog
nereikia prarasti budrumo), antru atveju įvairios kliūtis, kur net  šaka ar
šaknis gali skaudžiai kainuoti (vėl gi reikia būti budriam ir blaiviai
įvertinti savo galimybes). Tad tas teigimas, kad plentu nesaugu, o
dvirtakiu saugu yra niekinis (įšoks koks vaikas ir drėbsies skaudžiai ar
net liūdnom pasekmėm). Man, pvz., kaip ir Yvl yra visiška kančia mieste
tais dvirtakiais ir pan. minti. Į visą kitą tingiu atrašinėti, pasakysiu,
tik, kad kiti ir žymiai ilgiau sportuojantys, neturėjo jokių eismo
įvykių...