Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-30 20:22:10
tai, o svietimas reikalingas tam, kad nemirtum durnas. ir jeigu kazkas
numynes tukstancius km tau sako, kad optimalus ('cause of million
reasons) kadensas buduliams pasivazinet yra >60rpm, o jie vistiek pleso
majke, kad hibridas su vidinem yra normalu ir norma i parodos bei dar
statesnius kalnus minti, kuriu siaip jau vazinejantis sutinkama daxuja,
tai belieka pirsta pasukiot ir pagailet gyvunelio nesugebancio i kaukole
nei gramo info susitalpint.