Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-26 21:11:42
nu tai as zinau, kad teoriskai kartais galima sutaisyt nenuemus. pirma,
tai tikrai ne visada. antra, surasti kur pradurta, sutaisyt ir poto
SVARIAI viska sumontuot tikrai yra zymiai sunkiau ir trunka zymiai
ilgiau negu nuimta. beto, kartais tenka visa kamera keisti, kuom man
paskutini karta ir baigesi. irgi nenuemes pakeiti? :)