Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-26 22:51:37
nu duodasi tie vaikai tiek po kiema, stadiona, tiek kartu su manim
vaziuoja. mano jau trecia sezona, kaimynu isvis jauciu koki sesta -
padangas po ziemos dapuciu ir grandine labiau profilaktiskai nei is
reikalo isplaunu ir sutepu - viskas. nei vieno varzto nereikejo dar
sukiot, neskaitant padangu klijavimo. aisku ne maksimoj pirktas.
apvaziave vaikai ir panemune ir kursiu nerija jau visa po kelis kart.
daznai per diena po 2-6km, savaitgaliais 10-20km, per atostogas kasdien
po 30-40km kartu numina. patys dar kieme ratais aplink nama kiek
prisuka. cia mazai labai?