Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-31 14:20:47
butent! bingo. biudzetinis (nereiskia noname is maksimos) mtb - aktyviam
laisvalaikiui, megejiskam sportui del saves. miesto su visais
dzinguliukais - su kostiumu i darba numinti tiesiu lygiu keliu keleta
km, plentinis - labiau specializuotam laisvalaikiui arba sportui ant
plento. daugiau civiliniu dviraciu tipu ir ju prasmes nelabai yra. tai
galima laikyti tik mano nuomone, kuria as turiu teise cia pareiksti. o
kiekvienas klausiantis ir besipyzdavojantis lai renkasi pagal save.