Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: qwerty
Data: 2016-05-26 15:21:26
Turejau pries 12 metu pirkta Panther su amortikais, placiais ratais ir
isorinem pavarom. Dziugino pilnai kol nepavoge.

Pries pora metu nusipirkau su plonais ratais, vidinem pavarom ir be
amortiku. Tai ner dziugesio vaziuot. Vidines pavaros sux, plonos padangos
dar kol geras asfaltas kazkiek tinka, o nuvaziavus nuo asfalto ar net
saligatviu vaziuojant nesmagu. Del amortiku per daug nepergyvenu, neitakoja
man.