Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: svyt
Data: 2016-05-31 18:12:57
Fig zn, uzvaziuoju i bile kuri, jei jau ypac status, tai kas is tu
 begiu, priekis kilt pradeda. Gal specifiniam vazinejimui, sprotui
 reikia, bet retiem laisvalakio pasivazinejimam tikrai tiekt tu
 begiu nereikia, dar idomiau minti skirtingu greiciu.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/