Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: Arj
Data: 2016-05-26 15:57:08
del diskiniu - pritariu. Hidrauliniai diskiniai - brangus reikalas,
diskiniai su trosu - niekam tike, elementarus pigus V-brake - stabdo zjb, o
trukumai ganetinai menki (a la daug stabdant smeleta rata, ratlankis
sudyla).
Mano galva must have - sparnai + kokios nors sviesos.

"Edvinas"  parašė naujienų news:ni6op5$noq$1@trimpas.omnitel.net...

Geras patarimas, tik isbraukt diskinius stabdzius. V tipo puikiausiai
tarnauja gero gamintojo.

---