Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: Tomas
Data: 2016-05-26 17:15:51
Ziguliui sugesdavo tai pompa, tai trampliorius, tai valikas ar grandine, o paprastam dviraciui nera kam gest. Tepalo kartais ant grandines ir i stupica, ir viskas. Stipinai pradedavo trukinet kai surudydavo, bet tai po kokiu 10 metu. Pedalu ashies guoliai net kai ishbyredavo shratai, ne visi pajausdavo ir taisydavo.