Tema: Re: dviratis be fanatizmo...?
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-26 21:17:23
siaip tai purvasargiai turi prasme vieninteliu atveju - kazkur
'svelniai' pavaziuot svariais rubais. tipo i darba su kostiumu ar panasiai.
nes kitais visais atvejais, tai yra bereikalingas barskalas ir
aerodinaminis stabdys ant dviracio. nes visi rubai vistiek buna purvini
ir prakaituoti, tai net jeigu ten keli lasai uztiks is balos, niekas
nepasikeis. nuo permirkimo po smarkiu lietum irgi neisgelbes.
todel su purvasargiais atitinkami dviraciai ir komplektuojami, o pas
kaip kuriuos tai elementariai nenumatyti jokie absoliuciai tvirtinimai,
nes tai yra nesamone nereikalinga, jeigu naudojamas daiktas pagal paskirti.